دانلود بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار جمع آوری ایمیل از سطح وبسایت ها
 
کامپیوتر برنامه نویسی و آموزش
 

دانلود بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار جمع آوری ایمیل از سطح وبسایت ها

 

GSA.EMail.Spider.5.30

نرم افزارهای ایمیل یاب زیادی وجود دارد بعضی تا حدودی رضایت بخش است و خیلی هاشون هم اصلا ارزش نصب کردن ندارند. اما این نرم افزار را که دوستان با هزار زحمت از یه سایت خارجی پیدا کردند براتون میزارم. نرم افزار فوق العاده کاربردی و مناسبی است. کافیه آدرس سایت رو بدید تا براتون ایمیل ها و شماره تلفن ها رو در بیاره. مثلا دوستان از وبسایت بلاگفا در زمان 5 دقیقه حدود 500 تا ایمیل استخراج کردند. سرعتش فوق العاده بالاست(البته به سرعت اینترنت شما هم بستگی داره).

لازم دونستم که این نرم افزار خیلی عالی رو برای شما هم قرار بدم تا دانلود کنید و استفاده کنید. نرم افزارش شماره سریال داره. فقط بعد از نصب نباید نرم افزار رو اجرا کنید و طبق دستور العمل زیر نرم افزار رو فعال کنید. این توضیحات تو همون سایتی بود که نرم افزار دانلود شده است.
 

پس از نصب این مراحل را دنبال کنید:


1)Run .exe file -- فایل نصب را اجرا کرده و نرم افزار را نصب کنید. 

2)Don't Open the program yet -- در هنگام نصب برنامه ای باز نباشد.

3) There is some protection in the program and it will shut off after you start it. So to fix that, add this to your Windows\System32\drivers\etc\hosts file and save it before running the program:
سپس پس از نصب نرم افزار را اجرا نکنید و به آدرس بالا از شاخه ویندوز خود بروید و فایل hosts را با NotePad باز کنید و کد زیر را تمام در انتهای فایل اضافه کنید و ذخیره کنید.

مسیر فایل hosts در ویندوزهای XP و Vista و 7 و 8 به همان صورتی که در بالا ذکر شده می باشد.

Code:
127.0.0.1 http://www.findsoftware.eu/
127.0.0.1 findsoftware.eu
127.0.0.1 http://www.rostock-schwarz.de/
127.0.0.1 rostock-schwarz.de
127.0.0.1 http://www.gsa-online.de/
127.0.0.1 gsa-online.de

4) Insert the serial!  -- سپس نرم افزار را اجرا کرده و گزینه Register را انتخاب نموده و نام و سریال زیر را وارد نموده و نرم افزار را دوباره اجرا کنید. نرم افزار آماده بهره برداری است.

 شماره سریال نرم افزار:

name:MKDEV TEAM
serial:L1E1-1437-I93

دانلود

 این نرم افزار در صورت انجام دقیق مراحل فوق 100 درصد قابل استفاده می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل پس از نصب و انجام مراحل بالا اینجانب از پاسخگویی به شما عزیزان معذور هستم. لطفا تماس نگیرید متشکرم.

 



خریدی آسان، سریع و مطمئن EBS فروشگاه اینترنتی ای بی اس 100%رایگان سهامدار شوید و سود مادام العمر دریافت کنید ماساژور USB همه کاره ماساژور همه نقاط بدن شمع جادویی اصل 10 عدد شمع فوتی چراغ مطالعه همراه قابل نصب روی لباس کتاب مجله عینک و ماشین هویه لحیم کاری سیار و همراه بدون نیاز به برق ساعت عشق جدید ساعت رومیزی LOVE ورزش ها و نرمش های افزایش قد

نظرات شما عزیزان:

ملک یابی
ساعت14:57---27 آذر 1393
سلام - نرم افزار درست عمل نکرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

..............بسم الله الرحمان الرحیم.............. آموزش کامپیوتر و طراحی نرم افزار و سيستم عامل و زبانهای برنامه نویسی و نشر کتاب و مقاله سایت آموزش و کتاب و مقاله و نوشته های علمی و سودمند در تمام زمینه های دانش کامپیوتر و دانش بشر , آموزش زبانهای اسمبلی و پاسکال و سی و دلفی در سطح مقدماتی و پیشرفته جهت طراحی برنامه های سودمند در محیط 16بیت داس و 32بیت تحت ویندوز. آموزش برنامه نویسی به صورت خصوصی نیز پذیرفته میشود.
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی و آموزش Esfahan Best Soft و آدرس ebsoft.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان